U kunt problemen bij u in de buurt aan ons melden, zoals:
- Kapot wegdek of losliggende stoeptegel
- Kapot verkeerslicht of straatverlichting
- Rondslingerend afval en illegale stort
- Kapot verkeersbord of -paaltje
- Verstopt riool in de grond van de gemeente
- Ongedierte
- Overlast
- Achterstallig onderhoud van struiken, bomen en ander openbaar groen
- Overhangende of losse takken en uitstekende wortels
Voor spoedzaken buiten kantooruren kunt u ons bereiken via ons calamiteitennummer 0165 579 555.
MilieuKlachtenCentrale
Voor meldingen en klachten over het milieu, het zwemwater en misstanden in het buitengebied kunt u bij de MilieuKlachtenCentrale terecht:
- Overlast geur, geluid, trillingen en stof van bedrijven
- Bodem, lucht- of waterverontreiniging
- Meldingen over zwemwater
Bellen: 073 6812821
Online: http://www.milieuklachtencentrale.nl/
Discriminatie
Discriminatie melden is belangrijk. Een discriminatie-ervaring is zeer ingrijpend en je hoeft deze niet zomaar over je kant te laten gaan. Of het nu gaat om discriminatie op basis van geloofsovertuiging, afkomst, sekse, seksuele gerichtheid, leeftijd of handicap/chronische ziekte. De klachtbehandelaars van RADAR zijn er voor jou. Zij kunnen een luisterend oor bieden en mogelijk de situatie verbeteren.
Wilt u discriminatie melden? Dat doet u via RADAR.nl